Heddas

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Dags för fredagsmys!

Av Hedda - 26 augusti 2011 16:51

Har vairt på stan med Sara och Martina idag, kunde inte bestämma oss om vilken film vi skulle se så vi skippa det och gick typ runt och hängde på mcdonalds och käka mcflurry.

I början gick vi i lite affärer oxå men hitta inget.


Vi var helt enkelt föör trötta. 

Är så otroligt seg nu så det är inte likt mig :(

men i helgen så ska jag bara mysa och käka onyttiga saker hela helgen.

så det blir nog bra.

Vad ska ni göra i helgen? 


Känner att jag har varit så kass på att uppdatera så jag får kompensera det i helgen.... när jag har vilat upp mig lite..


Hitta lite bilder från "hemestern"

Här är jag på Stjärnholm...och gör något konstigt.

   Cool bil va? ;)


   haha omg! någon har blivit mördad...


Här var vi i gränna och kollade in hur man gör polkagrisar :D

     Heddelicious.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedda - 25 september 2011 21:18

Så, nu har jag bytt till blogg.se!  Ni hittar mig under adressen "HedvigML.blogg.se"  Hoppas att ni kommer tycka om mitt byte!  ...

Av Hedda - 21 september 2011 16:20

jag ska flytta bloggen till blogg.se för att komma igång igen :(  har ju haft hur mycket som helst att göra! Men nu ska jag alltså ta mig tid till bloggandet :)    Jaaah, let's blog on!  ...

Av Hedda - 9 september 2011 12:10


Ber så mycket om ursäkt för mitt urkassa uppdaterande men nu så har jag faktiskt väldigt bra anledningar. Och under alla dessa långa dagar som har gått så har jag samlat på mig en massa skoj till bloggen :)    O visste ni att jag fyller år om min...

Av Hedda - 1 september 2011 15:31

Hejhej!  Förlåt att jag inte har skrivit! Har fullt upp! Ska åka och dansa om några minuter sen kommer jag hem halv elva...så då hinner jag inte skriva nått... o jah..det är.samma med resten av alla dagar. Så sorry för det! Men jag ska bli grym p...

Av Hedda - 30 augusti 2011 19:37

Japp det är sant. Nu har jag pluggat från klockan halv tio till 19.10. Och då var jag tvungen att käka middag. Visst är livet underbart ibland. Inte nog med det så har jag en till hög med läxor att jobba med. Är helt slut nu så jag hinner tyvärr ...

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards