Heddas

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Hedda - 23 juni 2011 15:15

OJ, vet ni vad jag kom på? 

DET ÄR MIDSOMMAR AFTON  IMORRON! för er som oxå glömt det.

Då ska jag åka upp till mitt land och träffa mormor och morfar! och käka...JORDGUBBAR såklart!!!

Vet ni? Jag har en häst! Jo, det är sant! Hon heter Victoria och hon är ett svenskt fullblod:) Hon bor på mitt land! Fast hon går tyvärr inte att rida...annars hade jag väl varit värsta hästgalningen ..fast det kanske jag är lite endå?   Vänta ni ska få bildbevis!   Här är hon runt ett år gammal <3


Vad ska ni göra i midsommar? 

Av Hedda - 23 juni 2011 14:31

Har käkat lunch med brosan och myst :) det blev thaimat idag och nu så ska man käka Ben&Jerrys Coconuttery Fair :D! hihi.


Tänkte göra ett testa-dig-själv test ;)  Idag handlar det om DJUR! 


Vilket husdjur passar just dig? 

Fyll i det som stämmer in på dig bäst! 


Du vill ha ett djur som:

A) är Lättskött

B) Kräver mycket tid

C)Kan sitta på din axel

D) Du kan gosa mycket med och ha i knät.


Djuret ska ha:

A) Ingen päls!

B) Tunn päls som går att skölja av lätt

C) Fjädrar

D) Gosig päls


Anledningen till att du  vill ha ett djur är:

A) Att kunna titta på det 

B) Få en ny vän

C) Höra det sjunga

D) Ha något att gosa med, en ny vän.


Hur många gånger hinner du mata djuret per dag?

A) Max 1-2 gånger

B) 3-4 gånger

C) 1 gång eller mindre

D) 3 gånger












SVAR!!!


Du med flest:


A:n Ödlan passar dig bra!

B:n Hunden passar dig bra, du tar gärna hand om en ny vän.

C:n Du är en fågelmänniska! Du älskar när det kvittrar utanför ditt fönster!

D:n Du älskar gosiga katter precis som jag! 


Skriv gärna ditt svar till mig så får vi se vilket djur som passar mina läsare bäst!




 








Av Hedda - 23 juni 2011 10:43

Japp nu har jag vaknat pga av en liten kisse katt som ville att jag skulle upp! Så.

Ska käka antibiotika 3 gånger om dagen nu... EN JÄTTESTOR TABLETT! Jag kan ju inte svälja tabletter...lycka...


Har massa idéer inför idag! Vänta bara ;) 


                                                        

Tidigare månad - Senare månad

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards