Heddas

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Hedda - 28 juni 2011 15:45

Den här låten passar jättebra in på denna varma sköna dagen :) och dessutom ska jag snart åka och bada? :) Väldigt sommrig! 


Av Hedda - 28 juni 2011 15:09

Godeftermiddag. Inatt sov jag inte ett smack. Hade typ en adrenalin kick från den varma chokladen jag drack innan jag skulle sova..Desutom var det hur jävla varmt som helst! Lyckat...ser nog ut som en zombie just nu..

Har iaf släpat mig iväg och handlat de där chokladaskarna jag skulle få! Vem vill missa det?  

De blev paradis istället för de finns bara mjölkchoklad i den!? Det visste jag faktiskt inte? Ännu bättre än aladdin!

Gissa vad jag köpte mer?

JORDGUBBAR! Och när vi skulle ta dom så kom det en gammal tant och bad mig att hjälpa henne med att ta en påse. Skumt? Inte nog med det! Sen kom det en tant till och sa till mig : åååååå, va fint du dansar!!!

Avslöjad? Hehe...pinsamt ^^ Jag dansar överallt! 



Ska snart åka och bada med mamma o pappa och käka vattenmelon. Helt otroligt väder?! Bara kom på en dag liksom :D Svettas ihjäl här inne! 


Här kommer lite bilder med ett härligt sommar-inslag!


                        1 KG CHOKLAD!





Av Hedda - 28 juni 2011 01:51

Älskar melodin. Nu är jag trött och ska sova.

Tidigare månad - Senare månad

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards