Heddas

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Hedda - 23 augusti 2011 20:44

Här är mitt intressanta schema över de kommande dagarna.

Kommer att vara mycket i skolan och plugga, men har ändå lyckats trycka in lite vila ut stunder.

 

Av Hedda - 23 augusti 2011 19:12

Tjoohoo!

Har gått med i en tävling Keelas.se där man kan vinna en gratis ziperall! Hur najs är inte det?! Vill väldigt gärna vinna! 


Om jag nu skulle vinna så skulle jag vilja ha en rosa mysig bubbelgum ziperall! Skulle bli väldigt användbart att ha på sig efter träningarna med all träningsvärk! Och framförallt mysigt!

Det är väldigt många med i tävlingen så det är ganska låg chans att jag vinner....


Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att man har tur och vinner!


   

Av Hedda - 23 augusti 2011 18:35

Detta är en danslåt som går varm hemma hos mig och på dansen.

Kan ni gissa vilken dans det är? 

Diggar videon starkt, den ballar dock ur lite i slutet.




Ja, ni hade rätt! Dansen var samba! en latin-amerikansk dans, som är

väldigt glad och rolig. Det hör man på musiken!? Musiken funkar oxå i vardagen. Tycker jag! Och dessutom blir man väldigt taggad när man lyssnar på det ;) What do you think? 

Av Hedda - 23 augusti 2011 18:22

God kväll?!

Kom hem för en timma sen.

Slutade klockan FEM 17.00 idag!

Fem är liiiiite för sent!! Tänk när det är vinter liksom? Kommer ju vara mörkt när man slutar! Och ännu värre! Mina träningspass börjar prick klockan fem! (om en vecka) vad ska jag göra då?


Har varit en almänt seg dag.

Hade matte diagnos idag oxå som näst sista lektion. 

Konstigt nog gick det grymt bra? 

Sen så va det gympa som sista lektion.

Vi hade dragkamp med en annan klass, och eftersom nästan ingen vågade vara ankare (den som står längst bak) så fick jag vara det sista omgången och såklart så knäckte jag ryggen. Great. Har tillräckligt ont ändå? 


Förresten! Har ni märkt nått nytt me bloggen? 

Klart ni har! 

Den är ju så gott som ny! 

Vad tycker ni? Jag tycker om den ;D Har använt massa nya datakunskaper som jag inte kunnat tidigare.


 

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards