Heddas

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Hedda - 24 augusti 2011 15:53

Hejsvejs!

Idag har jag varit i skolan, men det var inte en helt vanlig dag!

Hade 1h & 40mins lång hål-timma! Nice eh? 

vi skulle egentligen bara haft 40 min men vi fick gå tidigare från hemkunskapen.

Efter många om och men så bestämde vi oss iaf för att åka in till stan.

Vi gick in på Zara och lagerhaus, där hade dom en massa coola saker som jag inte ens visste om fanns? :o 

De hade bl.a massa godis med coola citat som "Fjäskchoklad" eller "skitgott" haha. Det tyckte jag var kul.

De hade oxå massa kuddar med cupcakes på, en söt katt-spargris, en sockersöt godis skål som jag fäste mig vid och ungefär tusen saker till!


Sen så hann vi bara gå in på akademibokhandeln och kolla in kalendrar innan vi var tvungna att åka tillbax till gympan som snart började.

Och Martina stör sig tydligen på orden chill och fett najs? 

Så jag blev förbjuden att säga dom orden. :( snyft, jag som diggade dom :P 


Jaa...sen så slutade vi... och jag åkte hem och pluggade en massa så fjag ick ont i huvudet! 

Ooo...jaa nu sitter jag här!


   

  

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards