Heddas

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Hedda - 26 augusti 2011 17:38

Eftersom jag har kommit på att jag typ är beroende av sötsaker så har jag bestämt mig för att göra ett gigantiskt inlägg om det.

Ni kanske oxå är beroende av sånt? Find out! ;)


Cupcakesskosnören, ett måste om man heter Hedda.




Man kan aldrig få för många cupcakes ;)


 

Ett leende förgyller livet.



   Måååste ha.


 

Söta tillbehör till mobilen!


Matchar min blogg ;D


        


Tonvis med ringar som gör en glad :)

             Har en liknande ring, älskar den! 



Cupcakes funkar till och med att ha på fötterna!



Så...detta var bara en liten del av vad jag har att ge.


Tyckte ni om inlägget och tycker att jag ska fortsätta?


eller


fick ni ont i huvudet ?



  






 




       

Av Hedda - 26 augusti 2011 16:51

Har vairt på stan med Sara och Martina idag, kunde inte bestämma oss om vilken film vi skulle se så vi skippa det och gick typ runt och hängde på mcdonalds och käka mcflurry.

I början gick vi i lite affärer oxå men hitta inget.


Vi var helt enkelt föör trötta. 

Är så otroligt seg nu så det är inte likt mig :(

men i helgen så ska jag bara mysa och käka onyttiga saker hela helgen.

så det blir nog bra.

Vad ska ni göra i helgen? 


Känner att jag har varit så kass på att uppdatera så jag får kompensera det i helgen.... när jag har vilat upp mig lite..


Hitta lite bilder från "hemestern"

Här är jag på Stjärnholm...och gör något konstigt.

   Cool bil va? ;)


   haha omg! någon har blivit mördad...


Här var vi i gränna och kollade in hur man gör polkagrisar :D

     Heddelicious.



Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards