Heddas

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Hedda - 27 augusti 2011 17:54

Greyson Chance är en 14årig kille som sjunger och spelar piano.

Han blev hittad via youtube precis som Justin. Han är mycket mer talangfull än Justin tycker jag iaf ;) 

När han blev hittad fick han ett helt eget skivbolag och skickades ut på turné.

Han är helt mirakulös. När han sjunger blir man lugn och dras med i låten. 

Hör bara själva! 

Av Hedda - 27 augusti 2011 17:31

Woohoo! Nu har jag riktigt shoppat loss. Väldigt nöjd med dagen :)

Förutom att hela allum var proppfullt. Så det var rätt mycket köer.


Har köpt:


CUPCAKES strumpor


Beiga steps


Shampoo, balsam och en "hårspray" 


En lång tjol


Och en kofta 


Köpte en virkad ull kofta oxå men den kliade så jag lämnade tillbax den :P Ibland går shoppingen för långt ;) Allt måste ju vara bekvämt, annars går det ju inte för sig.

   Haha oj... vad hände här?       Mina "mirakel" produkter.




Av Hedda - 27 augusti 2011 10:40

Gomorron gomorron! 

Vakna "tidigt" idag utav ösregnet. Älskar när det regnar men då blev det nog bara liiite för mycket stohej.

Efter att man försökt somna om för tredje gången så gick jag upp och upptäckte att mamma & Harry oxå var uppe.


Eftersom vi är så knasiga, så satte vi oss ute under min balkong, alla tre, och åt varma mackor och spanade ut i regnet och pratade om hur mysigt det var.


Schemat för idag har ändrats helt och hållet. 

Jag har ju varit för trött för shopping tidigare i veckan så har vi bestämt att vi ska åka till allum idag istället.

Behöver en ny höstjacka och en virkad kofta :) som jag hoppas på att få hitta.


Har gått med i en tävling på Keelas.se:s awesome blogg, där vinnaren belönas med en länk. Som jag behöver<3 



Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards