Heddas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hedda - 23 augusti 2011 18:22

God kväll?!

Kom hem för en timma sen.

Slutade klockan FEM 17.00 idag!

Fem är liiiiite för sent!! Tänk när det är vinter liksom? Kommer ju vara mörkt när man slutar! Och ännu värre! Mina träningspass börjar prick klockan fem! (om en vecka) vad ska jag göra då?


Har varit en almänt seg dag.

Hade matte diagnos idag oxå som näst sista lektion. 

Konstigt nog gick det grymt bra? 

Sen så va det gympa som sista lektion.

Vi hade dragkamp med en annan klass, och eftersom nästan ingen vågade vara ankare (den som står längst bak) så fick jag vara det sista omgången och såklart så knäckte jag ryggen. Great. Har tillräckligt ont ändå? 


Förresten! Har ni märkt nått nytt me bloggen? 

Klart ni har! 

Den är ju så gott som ny! 

Vad tycker ni? Jag tycker om den ;D Har använt massa nya datakunskaper som jag inte kunnat tidigare.


 

Av Hedda - 22 augusti 2011 20:26

Nu har jag INTE uppdaterat på jättelänge så nu ska jag göra ett riktigt långt smarrigt inlägg för er!



Har ju häft dansläger i helgen, och nu har jag räknat ut att jag har dansat i totalt 17 timmar. Varav 3 av dom har varit stenhård fysträning.


Så därför har jag "haltat" runt hela dagen och klagat över hur ont jag har i hela kroppen. Stackars mina kompisar som måste höra på det! Låter ju som en gammal gumma ): Här åldras man i förtid.


Förutom det så har man haft en go dag! 

Och den blev ju inte direkt sämre p.g.a det strålande vädret!?


Borde ha legat i soffan och sovit hela eftermiddagen med tanke på vad man har gått igenom och det man ska gå igenom om mindre än en vecka. 

Det är nämnligen...... ett dansläger igen!!! fast det varar i 4 dagar har mycket längre pass och mycket hårdare träning. 


Men nej nej här ska man inte låta kroppen vila. Sticker ut och handlar middagsmat och tre små super söta djur-suddigum! Här kan du se hur dom ser ut!

---->http://www.iwako.com/IWAKO/shop/index.htm (växer aldrig upp) och sen massa choklad, får får man ju ändå vara värd!? och favorit tidningen FRIDA.


Och efter det så har jag läst skolschemat 10 gånger, lagt in schemat i mobilen (bra tips att göra) packat skolväskan och rensat en massa och till sist men inte minst packat om min gympa påse 5 gånger. Nice life.


Jao och nu så sitter jag och har shopping fever efter att ha läst FRIDA, och skriver i min allt för övergivna blogg, istället för att vila.


 






Av Hedda - 19 augusti 2011 14:54

Har lite svårt o bestämma mig för om jag ska byta till blogg.se eller inte, eftersom jag verkligen tycker om bloggplatsen:/


Så därför har jag bestämt mig för att fråga vad ni tycker!


Tycker ni att jag ska byta? 


och om jag byter, vilken sorts stil just NI tycker att den ska ha;)



Av Hedda - 19 augusti 2011 14:40

Började skolan idag så ni har verkligen missat HELA min superduper grymma sommar :( 

So sorry för det.


ska sammanfatta den som en jäkligt bra sommar trots vädret.

Har varit på Mallorca, haft dansläger och tro det eller ej! Varit på hemester här i Sverige! Första gången, men inte sista! 

Är dock skit trött, så jag hinner inte berätta om det just nu.

Ska på dansläger igen om 2 timmar och dansa så att jag blir blå om läpparna.... IGEN! Woohooo!

Har verkligen saknat dansen, har typ fått abstinens i sommar!


Vad har ni gjort i sommar? 

Av Hedda - 19 augusti 2011 14:33

Hej mina läsare!

Stort förlåt för att jag inte har bloggat på ett pinsamt tag nu.


Såg ingen mening med bloggandet.

Varför tillbringa flera timmar på bloggen om det ändå inte är någon som läser den? Värsta slöset.

Men eftersom mina två fantastiska läsare, aldrig slutat kolla in min blogg så tänker jag att det kanske finns en mening ändå. Om man nu har tålamod som jag verkligen måste skaffa mig.


Nu ska jag slå på stort! Har lärt mig hur man snyggar till bloggen rejält! 

Är dock orolig över att det inte går att använda på bloggplatsen.se.

Funderar på att byta till blogg.se för att se om det funkar där istället.

Beklagar allt flyttande  Men ska det vara nått, så ska det vara bra eller hur.



Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards