Heddas

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Hedda - 5 juli 2011 21:14

Den här är en väldigt djup låt som handlar om honom på riktigt, det är nämnligen så att hans flickvän som han nyligen hade förlovat sig med när hon hamnade i en olycka och låg i koma i flera månader och när hon vakna så kunde hon inte ens gå riktigt. Men han stannar hos henne och försöker få henne att bli bra igen.


Av Hedda - 5 juli 2011 20:23

Så! nu har jag ändrat till en jordgubbs-bakgrund. Älskar det! Men jag blir allt lite hungrig! Vad tycker ni? Gillar ni det? :)


Funderar på att byta design totalt! Kanske framsidan oxå?



Här kommer jag och en jordgubbe tillsammans!


Love  

 


   Cider, Paradis-choklad och bloggen, That's life!


(Har världens coolaste mus oxå...)   

Av Hedda - 5 juli 2011 20:00

Gokväll ;)


Har precis ätit middag och innan det så tog jag mitt premiär dopp med min nya bikinii! Är jättenöjd med den ;) Poolen var skön, flöt runt i ett däck och käkade jordgubbar! Ovanligt? 

Funderar på att ha ett jordgubbs tema eftersom jag äter det så ofta! Va tycker ni? Det skulle väla va najs?     

Nu är det iaf mysdags hemma hos mig, mjukisbyxor och ett soft linne är ett måste! 

Klockan nio ska vi kolla på morden i midsommar, verkar vara en ny "barnaby". Den andra har visst gott i pension? Synd, jag tyckte om honom, men det kan väl vara spännande med en ny oxå ;)


Imorron ska man packa hela dagen och kanske chilla vid poolen det sista innan det bär av till brännheta Mallorca! Vem vet vad som händer då? 


Oj, kom just på att jag har glömt bort dagens låt! Ajaj! Fixar det på direkten ;) Men först några sprillans nya bilder!


   Hitta ett fel?   Goa mjukisbyxor och rosa linne = Mysdags!   Nya bikiniin, Vad tycks? :) I love it! 




Av Hedda - 5 juli 2011 12:40

Gomorron! 


Vaknade nyligen och tänkte att ni ville höra vad man har för planer för idag!

Eftersom vi åker om ....2 DAGAR! Så idag måste jag göra mina sista inköp och börja packa lite kanske? 

Men jag måste ju såklart klämma in ett premiär dopp i poolen senare oxå! 


så nu ska jag gå o käka lunch hörs sen!

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards