Heddas

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Hedda - 19 juli 2011 13:37

Somnade runt 2:30 igår....är ganska så trött nu...Vaknade 11:15.

Men vad gör de? Det är ju SOMMARLOV, då ska man passa på.

Iallafall så hade vi jäkligt fantastiskt kul igår ;)

Åt som bara den haha xD

Cocos glass, nougatcenter, mega marshmallows, tre koppar varm choklad + massa mer som jag inte kommer ihåg + en stor middag. 

Är ganska mätt.

Skulle ha käkat tårtan idag..men öh...den blev inte riktigt som vi hade tänkt...

Blev då ingen bild på den, så ni får inte se den. (var inte ledsna.. den var inte så fin..)


Idag ska jag vaccinera mig....Woohoo. Kommer säkert bli deprimerad av vaccinet eller nått ännu värre...dö :0 Fast det hoppas vi inte på.

Annars har man inga planer...Hade tänkt gå på Liseberg men det går ju inte med alla fotbollsspelare från Gothia cup...:(


Vill dansa. Vill sova. Vill träffa mina kompisar. Vill gå på Liseberg.

Vill köpa en ny tjock bok att läsa. 


Äsch, jag gör det en annan dag.



Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards