Heddas

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Hedda - 18 juli 2011 11:25

Gomorron! Vaknade för en halvtimmes sen av att hemtelefonen OCH mobilen ringde. De ringer nu oxå förresten...

Men jag bestämde iaf med Liv att vi skulle ses hemma hos mig klockan tolv och sedan åka till stan och käka lunch, handla mat till världens goaste tårta? haha <3 vi är bäst. sen så ska vi oxå köpa choklad ansiktsmasker och chilla, haha... har världens bästa ställe att ligga på när man har på sig sådana. fläktar gött.

efter det så är är vi nog panka så vi fortsätter med att fönster-shoppa :P

Osså ska Livan sova över såklart! 

Avslutar då kvällen med en riktigt mysig film och en massa onyttigheter? hehe..

Som ni ser så är jag en busy woman. Så jag kommer nog inte skriva mer idag...Så ni får höra av mig så sent som imorgon!

Om jag inte ska träffa någon då oxå....men aja ;)

Säger ju alltid till isåfall.


Vad ska ni göra idag?


nämen kolla! där har vi ju den!


Jao,  typ nått sånt kanske det blir ;) Doesn't it look yummy?


Hörs imorron då tävlingen avslutas dårå! Glöm inte att skicka in DITT bidrag då!


Puss o Kram.       

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards