Heddas

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Hedda - 6 juli 2011 15:08

Var bara tvungen  att lägga ut denna videon! Så himla söt! Dessutom får ni dagens låt med den oxå! 

Perfect.

Brukade leka med sånna här när jag var liten dessutom, haha  


Damer och herrar, pojkar och flickor... Här har ni låten "Party in my head" sjugen utav -September! (Månaden som jag fyller år i oxå! Ödet.)

 

Av Hedda - 6 juli 2011 14:53

Har gjort om lite i bloggen nu :) tycker att det blev mycket finare...? 


Vaknade tidigt idag, osså luktade det nybakat! Mamma hade bakat scones. Mums härlig start på dagen ;)

Sånt gillar jag.

Sen fortsatte det bara. Dopp i poolen... SOL! och så ska man äta melon och parma skinka snart! 

Om det bara inte vore för alla för jävliga kryp! Har haft minst 3 humlor, 1 broms och massa flugor i mitt rum! Osså hör man massa surranden överallt och hela tiden...håller på att bli galen! 


Annars så...


Ska jag packa snart. Nån som har nått tips på en rolig grej man kan ta med? Kommentera gärna då! 

Helvete! Nu flög det nästan in en humla i ansiktet på mig! 

Hur det kommer sig att vi har så många humlor ?  jo de hade tydligen ett bo på min balkong osså har pappa täppt igen det med silvertejp, så istället för deras bo, så flyger dom in i mitt rum. 


                              Diss!


                                                   Diss för alla kryp som kommer med sommaren! :(



                      Haha. Tog lite egobilder förut oxå! Kolla in här bara ;)


   Haha, ser ut som om jag är blåögd där?  




Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards