Heddas

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Hedda - 7 juli 2011 12:59

Tjena! Detta är det sista inlägget jag gör på en vecka....eftersom jag ska till MALLORCA NU! Wohoo!

 Allt packat och klart... Och inatt kommer jag att somna i ett helt nytt land! That's exciting ;)

Kommer dock sakna vissa personer ): Men sen är jag ledig resten av

sommarlovet!...eller kanske inte riktigt..men nästan ;)


MEN! När jag kommer hem...så kommer ett överrasknings inlägg! Det är något som alla måste lära sig! det är jätteskoj o kunna ;)

Kolla på denhär bilderna och gissa vad det är!   





Före:


 


Efter!


 

Nå, vad tror ni? 



Det var nog allt! Ses om en vecka.


Puss o Kram kära läsare!   

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards