Heddas

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Hedda - 16 juli 2011 17:45

Här får ni den sista Harry Potter filmens trailer, så att ni får lite pirri pirr i

magen.



Av Hedda - 16 juli 2011 17:37

Bob Marley en av ragaens största kungar, får man aldrig nog utav.

Detta är en Chill låt att vila till. På Mallorca när jag inte kunde sova, lyssnade jag denna och somnade sakta in. Inte för att den är tråkig, utan den är bara så avkopplande. Hoppas att ni tycker detsamma.

Det blev dock ingen musik video denna gången eftersom de enda videorna som fanns hade väldigt dålig kvalitet på ljudet. Man lyssnar hellre på låten än att kolla på en video med ett surrande ljud?


Av Hedda - 16 juli 2011 17:23

Har varit och kollat på den sista delen utav Harry Potter filmerna nu!

Spännande film, 2h bara poff borta! Gulligt slut  Men jag ska inte avslöja något, för då försvinner spänningen för er läsare.

Ni som inte sett den, se den! Men gör inte som jag och kolla på den, den enda soliga dagen på hela sommaren typ. Passa på medans det regnar. 


Annars så var det:


Kul och träffa en kompis igen!

Var längesen...isolerar mig inne i mitt hus. 



 



Glöm inte att skicka in erat bidrag till den pågående tävlingen!

Ingen vill missa mina priser;) .

Translate here!

Presentation


Läs mer om mig!
-Klicka här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Följ min blogg på Blogkeen.com!

heddas

Följ min blogg på Bloglovin.com!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Värdsbäst! läser den varje dag!
 Sådär, lite för mkt text.
 Dålig! är som ett sömnpiller!
 Najs blogg med coola bilder!
 Uppdateras alldeles för sällan, annars är den bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards